Training in zich profileren via social media

04.04Je zelf beter op de kaart zetten via sociale media. Daar gaat het over tijdens een zogenoemd Social Media Bootcamp – in gewoon Nederlands een training – op dinsdag 4 april van 19.00 uur tot 22.30 uur (inloop18.30 uur) in de bibliotheek aan het Stadsplein. Deelname kost €22,50 en voor bibliotheekpashouders is dit €15. Een plek reserveren kan via www.debibliotheekamstelland.nl.

Het gaan om ‘exposure’ voor bijvoorbeeld banenzoekers, (startende) ondernemers en opdrachtzoekers, met behulp van social media. Huub van Dommelen leidt de workshop daarover. Deelnemerts gaan aan de slag met eigen smartphone, laptop of tablet en leert hoe zij sociale media – zoals Facebook, LinkedIn en Twitter – voor zich kan laten werken om die droombaan of nieuwe klant te vinden.

De focus ligt op het gebruik van sociale media in de dagelijkse praktijk, in relatie tot marketing en PR. De training is gericht op de dagelijkse praktijk van de deelnemers.

Voor werkzoekenden kan de inzet van bijvoorbeeld Linkedin en Facebook volgens de bieb heel nuttig zijn om vacatures op het spoor te komen of zich ‘in de picture’ te zetten. Voor ondernemers geldt hetzelfde: hoe kan ik social media effectief inzetten om mijn bedrijf te profileren en aantrekkelijke projecten op het spoor te komen?

 

 

Lees ook:Informatieavond over ondernemen met social media bij ING
Lees ook:Social Media bootcamp ondernemers & baanlozen
Lees ook:Bijeenkomst voor ondernemers over social media
Lees ook:Seminar sociale media van OA
Lees ook:KLM maakt digitaal in buitenland wegwijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.