Bezoekers tevreden over kwaliteit polikliniek ziekenhuis

Uit onderzoek onder bezoekers van de polikliniek van Ziekenhuis Amstelland blijkt dat die over het algemeen tevreden zijn over de kwaliteit van dienstverlening, maar niet over de parkeersituatie en in hun ogen slechte telefonische bereikbaarheid. Gemiddeld gaven zij de poli het rapportcijfer 8,1. Dot jaar wordt een onderzoek uitgevoerd onder patiënten van de kliniek.

 

De meesten van de circa 750 deelnemers aan de enquête vinden de polikliniek en het ziekenhuis goed. Zij vinden vooral dat men er geen nummer is en prijzen de persoonlijke benadering. Dat er een nijpend gebrek aan parkeerruimte is, komt onder meer door de bouwactiviteiten in de omgeving, zegt het ziekenhuis dat zelf in de komende tijd de parkeergelegenheid wil uitbreiden.

Lees ook:Ziekenhuis krijg 8.4 van klinische patiƫnten
Lees ook:Bij polikliniek chirurgie ziekenhuis nu online afspreken
Lees ook:Ook bij gynaecologie nu afspraak in Ziekenhuis via website
Lees ook:Huisartsen verwijzen digitaal naar Ziekenhuis
Lees ook:Spreekuur voor mannen in ziekenhuis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.