OA bij wijnwand in kledingzaak

persfoto 2 kleiner formaatOngeveer 70 ondernemers waren vorige week bij de presentatie in Rick Moormans ‘House of Men’, de herenmodezaak aan het Gelderlandplein, waar het Amstelveense bedrijf Moments4Wine een wijnwand heeft ontwikkeld. Die laatste is lid van de Ondernemersvereniging Amstelveen (OA), die pleegt  borrelmeetings te organiseren, wat tegenwoordig netwerken heet.

Volgens de OA zorgt de wijnmand in de kledingzaak voor ‘totaalbeleving van kleding, schoenen, accessoires, wijn en zelfs een barbier en een biljarttafel’. Rick Moorman richt zich met zijn concept volledig op de mannelijke klant, zonder daarbij de behoefte van diens partner uit het oog te verliezen.

Rick is volgens eigen zeggen een ster in lawaai maken rond zijn eigen naam. Dat heeft hem veel bekendheid en klandizie opgeleverd. Al meer dan 25 jaar voorziet hij vele mannen van stijlvolle kleding. Hij is daarnaast ook actief op radio 10 Gold, in LULverhalen op het toneel, als schrijver en ontwikkelaar van de concepten als ‘Humberto’ en ‘Strictly Business’.

 

 

Lees ook:Kleding en wijn bij ondernemers
Lees ook:Keurmerk Veilig Ondernemen voor Groenhof
Lees ook:Derde veiligheidsster voor jubilerende Groenhof
Lees ook:Derde ‘veiligheidsster’ voor Kostverlorenhof
Lees ook:Derde ster voor winkelcentrum Waardhuizen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.