Gemeente betaalt businessplan innovatieve ondernemers

Tot meest innovatieve Amstelveense ondernemers zijn Peter Kaatee van Kaatee Transport en René van Schajik van de lokale Rabobank uitgeroepen. Op kosten van de gemeente krijgen zij begeleiding bij het opstellen van een businessplan voor de uitvoering van hun plan: steeds per land, regio of doelgroep wisselende digitale reclame op rijdende vrachtwagens. Het was een van de door MKB-ers gepresenteerde plannen om de crisis vernieuwend te lijf te gaan. Voor het ondernemersplan krijgen zij hulp van adviesbureau The Bridge. Tijdens een vorige week gehouden bijeenkomst discussieerden  Amstelveense MKB-ers over de effecten van de crisis en nieuwe verdienmodellen om meer handel te genereren.Andere genomineerden waren Michel Penterman van mediabedrijf Orange Aria en Co Beukema van Akro Consult. Zij bedachten een concept voor websitelicenties om kleinere gemeenten mee te laten liften op investeringen van Amsterdam. Als derde team scoorden Hetty Ede van Paddington Station en Paul Catzberg van Lightwell BV. Zij kwamen met het plan voor een flexibel te besteden kinderkledingabonnement.

 De gemeente organiseerde de bijeenkomst samen met de Kamer van Koophandel en lokale brancheverenigingen. Ongeveer vijftig MKB-ers uit detailhandel, horeca, media, transport, garagebedrijven, makelaardij en bankwezen debatteerden mee en daagden elkaar uit in de workshop ‘slim innoveren met nieuwe verdienmodellen’ van The Bridge Business Innovators.

Lees ook:Weer bridge-clinic in Go Centrum
Lees ook:Kennismaken met bridgen
Lees ook:Bridge leren op tv en in Go-centrum
Lees ook:Cursus schrijven voor kinderen
Lees ook:Bijeenkomst over netwerken voor startende ondernemers

Eén reactie op “Gemeente betaalt businessplan innovatieve ondernemers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.