Gemeente reserveert 125 mille voor paaien van bedrijfsleven

De gemeente geeft dit jaar ruim 125 duizend euro uit aan het op de kaart zetten van Amstelveen bij het (internationale) bedrijfsleven. Dat is 53 mille meer dan eerder was begroot.

De marketing- en acquisitieactiviteiten bestaan onder meer uit het meebetalen aan de zogenoemde drakenbootraces tijdens het bedrijvenweekend, het jaarlijkse festival van stichting Amie (deze keer rond het thema `DuitslandĀ“) , het kersenbloesemfestival en aan activiteiten in het Stadshart. Daarnaast willen B en W een ondernemersprijs ontwikkelen, waarvoor zij 25 duizend euro reserveren. Voor een even groot bedrag nemen zij deel aan het regionale marketing en acquisitie convenant.

Lees ook:Regiogemeenten sluiten convenant over zorg kwetsbaren
Lees ook:Gemeente voteert bijna zes ton om Amstelveen op de kaart te zetten
Lees ook:Onderzoek naar nieuw ‘groots” muziekfestival in Amstelveen
Lees ook:Internationaal congres in P60
Lees ook:Weer Rabo-ontbijt startende ondernemers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.