150 Nieuwsbrief +email+ In 33 winkelcentra (7 landen), waaronder het Amstelveense Stadshart, introduceert eigenaar Unibail-Rodamco Group dit najaar de Europese campagne ‘Unexpected Smile’. Die bestaat uit een korte film waarin verschillende soorten mensen en dito glimlachen zijn vastgelegd. Het doel is een ‘aansprekend en herkenbaar beeld’ te schetsen voor álle bezoekers van de winkelcentra van Unibail-Rodamco en ze te versterken als plaatsen waar men naast winkelen ook kan genieten van hoogwaardige horeca, exclusieve evenementen, shows en bijzondere architectuur en design.
Want winkelcentra zijn niet meer de plek om louter inkopen te doen, vindt Unibail. Het gaat om een nieuw hoofdstuk binnen de overkoepelende Unexpected Shopping-campagne die in 2014 wereldwijd door de Unibail-Rodamco Group in samenwerking met bureau BETC Shopper werd geïntroduceerd en in 8 verschillende Europese landen in ruim 34 winkelcentra loopt.
Ruim 2000 medewerkers
De Europese marktleider in commercieel vastgoed wil buitengewone plekken creëren om tijd door te brengen, waardoor bezoekers meer ervaren dan winkelen. Het onderscheidend vermogen zit, volgens Unibail, in de ‘exclusieve mix van merken, ruimtes met een warme en gastvrije sfeer, unieke architectuur en design, horeca, reguliere shows en evenementen in samenwerking met toonaangevende merken’.
Unibail-Rodamco, opgericht in 1968, is de grootste commerciële vastgoedgroep in Europa. De groep zit in 11 Europese landen met een portefeuille van € 42,5 miljard per 30 juni 2017. Zij heeft 2.008 medewerkers.
Lees ook:Tijdelijke werkplekken Regus in Stadshart
Lees ook:Stadshart genomineerd voor marketingprijs
Lees ook:BBA: marktonderzoek Stadshart na drama V&D
Lees ook:Stadshart mogelijk te koop
Lees ook:Adviescommissie Stadshart gevormd