Kledingboetiek op online modeplatform

Fashion BoutiqueFreshlabelz is als eerste dames- en herenboetiek uit Amstelveen verwelkomd op het online modeplatform Winkelstraat.nl. Freshlabelz.nl is opgericht in 2009 door Ayalon Blog en Barry Broedersz. De boetiek is een belangrijke speler in de online fashion retailmarkt geworden. Freshlabelz is gericht op de jonge modebewuste doelgroep (van 16 tot 35 jaar).

Men vindt er een ruim assortiment kledingmerken en hippe outfits voor iedere gelegenheid, zegt het bedrijf. ‘Ook accessoires zijn goed vertegenwoordigd binnen het aanbod.’ De onderneming zegt verder er goed voor te zorgen dat bestellingen snel, goed verpakt en zonder verzendkosten bij klanten worden afgeleverd.

Dankzij de aansluiting bij Winkelstraat.nl kunnen de producten van Freshlabelz nu tot ver buiten Amstelveen worden geshopt. Eerder werd de Amstelveense boetiek Rosmode al verwelkomd op het online fashion platform. Meer informatie over Freshlabelz, alle aangesloten boetieks, de collectie en openingsdata is te vinden op de boutique pagina van Winkelstraat.nl.

De kleding daarop komt uit exclusieve boetieks, verspreid over heel Nederland en België. ‘Elke collectie is uniek en aangevuld met een flinke dosis limited editions. Van ieder item is er vaak maar één, waardoor men al snel een one-of-a-kind te pakken heeft’, meldt Winlestraat.nl

Recent beoordeelde Vogue Winkelstraat.nl met een plaats in de top 100 beste webshops. Klanten van Winkelstraat.nl beoordelen de service met een 9,5. In het bijzonder waarderen zij de kwaliteit van de collectie, de snelheid van levering en de persoonlijke communicatie. www.winkelstraat.nl/boutiques/freshlabelz

 

 

 

Lees ook:Pick Up Point online bestellingen bij Jumbo
Lees ook:Modeketen Costes met vestiging in Stadshart
Lees ook:Modeketen Paprika nu in Stadshart
Lees ook:Nieuwe kledingzaak in Stadshart
Lees ook:Kingsalmarkt wordt 30 november Jumbo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.