Boet Kreiken leidt nu Customer Experience KLM

Boet KreikenBoet Kreiken (58) is benoemd als Executive Vice President Customer Experience KLM. Hij neemt hiermee de verantwoordelijkheden over van Ryanne van der Eijk, die naar Dubai Airports ging. Kreiken is ook toegetreden tot de KLM Executive committee.

““Ik ben verheugd dat Boet met zijn jarenlange passie voor en ervaring met KLM de door Ryanne en haar team neergezette goede basis verder zal uitbouwen”, zegt president directeur Pieter Elbers. “Eind 2014 heeft KLM deze nieuwe functie in het leven geroepen, met als doel ervoor te zorgen dat het hele bedrijf nog klantgerichter wordt. We zien een toename van de klantwaardering en alle programma’s hierop zullen onverminderd voortgaan.”

Boet Kreiken is sinds 2009 directeur van KLM Cityhopper BV en heeft daar de vervanging van de Fokker vloot door nieuwe Embraers geleid. Voordat Boet Kreiken directeur KLM Cityhopper werd, heeft hij een aantal executive posities bij KLM vervuld, bij Commercie, als CIO en bij Pricing & Revenue Management.

De komende maanden worden de laatste Fokker70’s vervangen door Embraers. Gezien het belang van deze transitie zal Boet Kreiken zijn directeurschap bij KLM Cityhopper tot en met oktober dit jaar combineren met zijn nieuwe rol.

 

 

 

Lees ook:KLM neemt met fans afscheid van Fokker
Lees ook:Portret Anthony Fokker op staart Fokker 70
Lees ook:Passagiersaantal KLM in maart weer gegroeid
Lees ook:KLM: recordjaar met ruim 30 miljoen passagiers
Lees ook:CDA: ‘Fokker vakschool moet in regio blijven bestaan’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.